Julafton

De var en stressad julafton kan jag lova.. De började med att man jobbar till 2. Där fick vi massa varor plus var vi bara 3 personer som skulle klara av allt det.. De var 10 konialvagnar, 7 chark och 3 med mejeri och vi var två som plockade och en satt i kassan och inte nog med det så kom inte ica bilen förrän vid 10 och han brukar komm vid halv 9. så vi hade 4 timmar att få ut allt. Emelie och jag stressade som fan så vi skulle hinna alla chark i alla fall och de gjorde vi :D Kalla om att vi var stolta men vi önskade att vi skulle hinna mer :( men men så är det med lastbilar :S

När man hade slutat så var de bara att åka hem och klä om sig sedan åka till Anki, Linn och Mikael då en sväng:D Dem hade sparat mat till mig och Thomas :D Det fanns lax till och med :D Sedan skulle de bjuda på glögg också jag gillar bara alkhol fri glögg men de var det inte.. så de vart kvar kan jag lova, kunde inte ens tvinga i mig glöggen :S men men.. Sedan kom tomten och Linn vart väldigt glad. Hon var tomtens utgivare kan man säga.. :D Fast de mest skulle hon själv ha.. hehe :P

Efter det skulle man hem till mamma en sväng och där fick man oxå mat då.. :D Fick smaka mammas hem gjorda ost..Mamma hade oxå lax så jag fick massa lax den dagen :D Sedan var de dags att dela ut julklappar för Tom skulle åka hem för Johanna hade slutat jobba för dagen. Tom tog sina julklappar som han hade köpt sedan fick Ted ta över sedan när jag råkade säga att han inte orkade gå mer så fick jag ta över:P hehe Så de vart många julklappar till lilla mig.. :D Fick en playboy kanin av min underbara älskling :D och en massa mer.. När vi hade fikat så var jag så himla tröt allså.. Men fick man åka hem lr nej de fick man inte för mamma bara för Thomas och jag kom så sent fick vi allt stanna en stund till.. så de var ju bara att stanna en stund till. Så de vart att kolla på Robert Gustafsson ja är inte bitter med Thomas. Pappa och (farfar).

Linn som öppnar julklappar:D

God Jul och en bra fortsättning!

 


Kommentarer
Postat av: Isabella

jag tror jag har haft linn i dans :O hehe.

2009-12-26 @ 18:44:43
URL: http://annaisabellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0