Rallycross årsfest

var i Jönköping igår hela dagen.. Först gick vi på biltema som man måste gå när brossan och Thomas är med då. :P Johanna och jag följde med som svansar ju.. hehe :P Sedan gick vi till jula, där var de ju bättre tanke på att de finns lite mer en annan gillar.. hehe :P hittade en lykta som jag tänkte ha till jul.. :) så nu är de bara att hitta en andventsstjärna kvar..

Brossan och Thomas gick på kurs med Rallycross så gick Johanna och jag på A6 :D Där fanns de mycket fint fast hade inte så mycket pengar med mig.. men men Hittade en julklapp till farmor ialla fall och en kam till mig..

Sedan åkte Johanna och jag ner till Rallycrossens årsfest. De skulle há prisutdelning. de var typ de 20 bästa i varje klass som skulle få.. Brossan gick inget.. han kom på 31 plats :( Önskar honom all lycka nästa år. :D
Thomas kom på 5 plats så han fick en liten bukla då..
Sedan var de då mat som var tre rätters då, förrätten var då en maka med räkröra på, den gick faktiskt att äta men när de kom till huvudrätten så var de knappt man kunde äta den. jag gillar inte röttkött som man bara ha vänt på köttet en gång.. Blä! och efterrätten var frysen tårta som man fick hämta själv om man ville ha då.. Johanna och jag viste inte vilken vi ville ha så vi tog en bit av varje istället.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0