Vetlanda

Var i vetlanda igår och kollade på bilspedway.. De var kul men de var så jävla kallt.. hehe :) Fick tyvärr inga kort.. så blir det när man ska åka med min bror han har så bråttom iväg men men.. Thomas kom 5 i b-finalen :) och jimmi elofsson kom 1a i a-finalen såklart.. :) Dem bägge fick behålla bilarna oxå.. :)

När Tom, jag och Johanna skulle åka hem från Vetlanda, vi var lite sena för vi hade hjälpt Thomas att last in alla grejer i deras buss och lite.. men när vi ska gå ut från grinden är den låst.. vi bara vad fan är detta då.. kolla vi alla grindar och alla är låsta.. vi bara jippi, tur att folket kolla om de finns folk kvar tacke på att de är en bil på pakeringen.. men vi går ner och pratar med en om hur vi kommer ut.. han bara ni får gå runt allt... vi vart lite små sura men de vart väl inget annat att gå runt då.. så kom vi på tänk om de låser grinden till pakeringen oxå då så vi blir inlåsta.. :( men tom fick stå vid grinden och vänta tills Johanna och jag hämtade bilen.. :)

Så jag ska aldrig stanna länge i vetlanda igen... ska vara den som är först ut allså.. hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0