Eva och Hugo dag :D

Idag har man varit lite hundvakt.. Hugo kom med brossan vid typ halv 6 imorse.. :P men jag får skylla mig själv lite för jag vill ha honom och så tycker jag lite synd om honom som får vara hemma hela dagarna själv.. Så Hugo och jag har tvättat lite i tvättstugan.. Han bara ligger där på golvet och väntar tills vi ska gå igen men de vart lite fart i honom när vi skulle tvätta av golvet. Han sprang efter skurmopen.. :P hehe.. Sedan var vi med mamma till Hagelins och köpte lite blommor till min blomlåda.. :D Min andra blommor tålde inte så mycket vatten.. :( Sedan fick lilla Hugo åka hem för brossan saknade honom så mycket ;) hehe Så har jag städat Toms rallycross bil oxå.. :) Den var inte så skitig som jag trodde där ett tag men bakdelen var inte så fin om man säger så... Fy så mycket lera var där ska ni veta som inte ens hade torkat från i helgen men jag fick ta papper så man inte förstör mammas trassor.. :D Nu väntar man på lilla älskling ska komma hem från garaget. De var vist mycket han skulle göra på min rallycross bil ikväll så får se när han dyker upp här men han trodde runt 10 tiden.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0