min lediga dag..

Idag har man haft stor städning i lägenheten, jag kan lova de behövdes faktiskt sedan har jag lagt på de nya mattorna som jag beställde från jotex :D Vart ganska fint om jag får säga mitt. Så efter det ringde Gun-britt och frågade om Thomas och jag skulle oxå äta hos Mike, Linn och Anki.. De viste jag inte om men de skulle vi vist göra efter mycket prat.. hehe Så de vart spegetti och köttfärssås. :D De är alltid gott:) Nu har mamma och jag satt in alla kort som jag beställde, man måste ju klippa alla kort som är tagna av sytemkamran tanke på att albumet är bara för digitalkort men man tycker de ska vara som storlek men inte då.. Så är en annan as dålig på att klippa rakt oxå.. men men de gick mamma allt göra så satt jag in dem.. hehe :D Nu blir de nog sovtime för mig.. Ska till farmor en sväng imorgon med lite sygrejer jag har fått av Gun-britt :D Sedan får man se hur dagen blir om Thomas får bestämma så städar jag hans bil imorgon oxå men de vet jag inte om jag vill för de sägs att den är mycket SKITIG..


Kommentarer
Postat av: my

Sv; haha, men den var ju super gullig :) stora öron & liten kropp, hehe.

2010-08-23 @ 16:53:22
URL: http://mymariajonsson.blogg.se/
Postat av: Isabella

Sv; nja jag vet inte hur det är med det.. men det är ju bara att skicka ett mejl till studievägledaren där nere :) om du googlar vimmerby lärcenter så får du upp deras hemsida :)

2010-08-23 @ 17:26:55
URL: http://annaisabellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0