Eksjö julmarknad

Idag har mamma, jag, Arvid, Therse & Erik varit på julmarknad i Eksjö :) Kalla om mycket folk där, men de var inte så mycket stånd att gå till men alla deras butiker var öppna så mamma och jag hittade julklappar till Arvid och Linn. Så jag har börjat lite gran ialla fall. så nu har jag bara resten kvar.. hehe :) Vi stannde och kollade på en kille som höll på med en diablo och lite eld. :) väldigt duktig kille får jag säga och rolig oxå. Zack hete han om de är någon som bryr sig :P hehe Så skulle vi fick på Lennarts cafe oxå för Arvid skulle få lite mat i magen. Vi fick chokladboll och han fick en bit av Thereses fralla men när han fick se att vi åt chokladbollar ville han oxå ha det. men han fick bara mammas ;) När han fick se min skulle han ha den oxå men Therese och Erik försökte ge honom allt annat men han bara spottade ut det. När jag hade ätit upp min så gick det bra med de andra, han är bra för go den killen.. :D Så när vi skulle gå därifrån tyckte Erik att han skull få gå själv :) Arvid gjorde det oxå. Han var så duktig så på att gå. Han såg även en stor hund han vill gå till men de tyckte inte Erik.. ;)

När mamma och skulle åka hem så började snö som bara den, så mamma fick köra hem. Hon tyckte inte alls om det men jag är så feg att köra när de snöar och är halt. :( Älskling försöker få mig att köra mer och säger att min bil har så mycket bra saker, antispin och abs m.m :) Nu är vi hemma igen, Thomas tittar på Harry potter och jag sitter här och kollar lite oxå ibland på Harry potter.. :) Vid 9 blir det Beck på 4 för hela slanten, får se om min kära bror dycker upp lr inte.






Kommentarer
Postat av: johanna

hur ska det gå om du ska bo i flaka eva? :)

2010-12-07 @ 18:52:11
URL: http://foolishgame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0