Vilken jävla dag

Först så ska man soppa av sin bil som vanligt är full med snö. Sedan ska man åka försiktigt ner till jobbet utan att hamna i diket för denna jävla komun har vist inte sand så de kan sanda och sedan har de så jävla dåliga blad när de skottar så de blir håll överallt. Så tur väl är jag så kort så jag slår inte i biltaket ialla fall.. :P När man kommer till jobbet så har inte bilen komit med alla varor så jag får hjälpa magda med mejeriet. sedan funkar allt tills man kommer till lunch. Alla kunde vist inte gå samtidigt på mitt jobb så snälla eva får vänta med sin mat så de andra får äta. Vist är jag snäll?? Så skulle man åka hem då. Jo då har de komit in fukt i min knäppa bil som jag älskar ibland. Så då är det is på insidan av glaset. Man ser inte ett skit bara och bråtom har du för man är så himla hungrig. men jag kom allt hem till slut. hehe :) Nu har jag tagit tag i min stora disk som jag skulle ha gjort för länge sedan men men. Snart ska jag åka och hämta älskling i Gullringen. Ska även till brossan en sväng, såg på facebook att Johanna var inte hemma. :( skulle ju prata med henne. :) Får ta det en annan dag.. :)


Kommentarer
Postat av: rumptott

gullig du är.. men skyll du på vintervägarna.. e inget fel på dom.. e du som e feg =P



älskar dig med.. puss <3

2010-12-04 @ 15:21:47
URL: http://rumptott.blogg.se/
Postat av: johanna.

du får komma en annan dag helt enkelt :)

2010-12-05 @ 18:24:30
URL: http://foolishgame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0