Måndag


Idag har man varit ledig, ganska skönt att vara de ibland.. :P Så dagen började med att jag var ute på en promenad i timme.. Känner sig ganska stolt över det tanke på att de finns knappt någon stanns att gå här i stan.. de skottar inte så bra i denna lilla stad om man säger så. Sedan blir att börja med disken och plocka in några saker i förådet som vi inte behöver just nu.. :P hehe.. Sedan var de att gå till mamma som skulle bjuda på mat idag :D Vart även en sväng till skyttet och de ska jag bara inte prata om hur de gick med kläder och allt :'( men men så nu väntar man på älskling ska komma hem från garaget. Han höll på med någon bil tror jag.. hehe


Kommentarer
Postat av: rumptott

oooh =P

har du flyttat hemmifrån nu lr?? =) haha va då träffade du inte tavlan?? =P

hm ja du somliga e föll gnälliga du. inget o bry sig om.. farfar va likadan vissa dagar.. o nu e de farmor som gnäller på att pappa hela tiden ska köra erika hit o dit... störda tant =P hehe..



puss <3

2010-02-08 @ 20:56:18
URL: http://imissmymom.blogg.se/
Postat av: johanna

jag vet vad han gjorde, han pratade med tom :D

2010-02-08 @ 22:31:59
URL: http://foolishgame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0