Sherlock Holmes


Har sett Sherlock Holmes igår med Älslking i Västervik. Den var fakstikt bättre an vad jag trodde den skulle vara. Den handlar om att Sherlock Holmes största fiende hängs efersom han har använt svart magi. Men efter några veckor återstår han från de döda och alla tror att han har använt svart magi och vissa tror de är bara en myt. Sherlock och hans bror tar fallet och ska försöka få tag i skurken en gång för alla. Hans bror har även hittat en kvinna som han ska fira till men de gillar inte Sherlock. Så de är lite små bråk imellan dem men de håller även ihop. Den är väldig rolig och spännade samtidigt så man håller sig fast i filmen. Jag är en sådan människa så jag fösröker lista ut hur allt gick till. Men jag rekomenderar denna film. De är värt pengarna oxå.. :D
Några som är med i filmen är Robert Downey Jr, Jude Law och Rachel Mcadams m.m.


Kommentarer
Postat av: Isabella

vi var också på bio i västervik på alla hjärtans dag :p haha. och ja, sherlock holmes är kanonbra ju! fast vi såg farsan, riktigt kul ;)

2010-02-16 @ 14:10:19
URL: http://annaisabellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0