Sjuk :(

Är så himla fösrkyld nu allså :( Skulle ha jobbat idag och imorgon men de blir bara inte av :( Jag vill inte förlora timmar och pengar.. Absolut inte mitt jobb.. :( Fast pappa tror inte det tanke på att jag har jobbat där i två år snart och inte har varit sjuk på de åren förutom nu då... Skulle på fest i lördags men de blev ju inte av då tanke på att jag mådde dåligt redan då.. Men jag klarade av att jobba i söndags men efter det har jag luggit i sägen hela dagarna :( De är såå himla tråkigt att ligga ensam i säng och vara sjuk allså.. blää säger jag bara på det.. Men får hoppas jag blir bättre till Fredag för då SKA jag bara jobba..


Tänkte även börja på friskis och svettis med några arbets kamrater. De går ju inte att gå så mycket längre tycker jag. De skottar inte så bra i denna stad om man säger så. :/ Får även jag röra på mig. Känner att jag måste hitta på något nu.. Är så tröt på att inget ha och göra.. Så ska prata mer med kata på fredag tänkte jag om jag ska jobba då men de måste jag göra.. hehe :P 


Thomas<3<3



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0