Sommar?


Nu vill jag ha SOMMAR!! Jag är så tröt på de kalla nu så de är inte klokt.. Man gör ju inget annat än att går runt och fryser allså.. de är lite så där jävla jobbigt om man säger så. Vill ha ut min fina cykel som jag fick av min farfar som alla skulle ha. Annars fick jag den inte :( Men felet är att ingen vill ha den förutom mig. Pappa säger att de är min cykel och att jag inte ska lyssna på honom. Men de är ganska svårt att inte göra det. Att man aldrig gör rätt i hans ögon. De är bara två viktiga personer i hans ögon. :'( Det spelar ingen roll hur mycket man gör skulle man ha gjort det på ett annat sett enligt han :'( Tur att farmor finns allså.. :D Älskar henne verkligen.. Kan parata med henne om allt.. :D Hon tycker ialla fall att jag är duktig av mig och att jag kan klara mig själv.. :D Tur att hon finns i mitt liv :D


Kommentarer
Postat av: rumptott

men älskade lilla gumman. jag finns med.. hajjade ungefär hälften av va du yrade om här =/

hm vad då gnäller din far om nått med cyklen? förstog verkligen nada =( haha du e inte ensam om o vara kokobello ^^



älskar dig mest o tusen tack för platt tången =D puss <3

2010-02-07 @ 22:52:02
URL: http://imissmymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0