Umgåts

Idag har Jenny varit på besök hos mig :D Hon visade mig hur sims 3 fungerade.. Kalla om man vart lite sugen på att köpa spelet faktiskt :D Sedan skulle vi komma på vad vi skulle laga för mat oxå och de är inte det lättaste kan jag lova.. 


* inte potatis
* inte lax för thomas äter inte det
* inte paj kanske tacos paj. 
*inte tacos åt de i nyår.. 
* inte kyckling, är skit dålig på det.. 


Så kalla om att de inte vart mycket att välja på. Men vi kom på faktiskt lasgne var länge sedan man åt. :) så vi fick åka med Anki till ica och med pappa hem för Tom och Johanna hade fullt i sin lilla bil.. hehe Så var de bara att börja med mat då.. Tycker den vart ganska bra faktiskt men de är Jenny som är såå duktig på att laga mat.. :D Nu ska jag åka till Thomas och lämna in min bil så den torkar för mina dörrar bara fryser.. :( men men den är ganska gamal oxå ju.. 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0