Lång resa :D

Imorgon åker vi till Pitå :D Det ska bli verkligen kul att komma bort här ifrån ett tag.. Idag har jag städat lägenheten så den ska vara fin när vi kommer hem igen. det värsta jag vet är att komma hem i ett stökit hem.. :P Så nu ska jag paka klart :) Jag har knappt börjat med pakningen.. De är inte så kul för man glömmer alltid något man skulle haft med sig.. Imorse skrev jag ner allt jag skulle ha med mig.. hehe, jag vet att jag är lite knäpp men jag är bara så.. hehe.. :P Ska även ha med min lilla cykel ifall man ska ta en liten cykel tur... hehe :P Jag ska gevtvis ha med mig datorn så man kan uppgratera lite här oxå... hehe..

Hänt: Vi alla skulle fira mamma i mådags :D Jag sa till Thomas att han skulle ha med sig sitt kastspö så kunde han och Ted fiska lite och de gjorde och de fick massa fisk oxå.. :P Ted fick en lite aborre en gös :) och Thomas fick 3 aborre och 2 gäddor :) Så nu ska de bli att äta fisk någon dag.. :D jag älskar bara fisk allså :D:D Mamma fick en soodastream av mig, Thomas och hans föräldrar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0