Namnlöst

De händer inte så mycket i mitt liv som är värt att skriva här.. Har jobbat idag ialla fall, vad de märks när folk går på semester, man springer runt som yr höna och vet inte riktigt vad man gör :P Jag har faktiskt även tagit cyklen till jobbet, ska nog fortsätta med det oxå, de går ju fortare än att gå och de är nyttigare än att ta bilen till jobbet tanke på att jag har inte så långt till mitt jobb.. Jag har fått mina gardiner nu från jotex.. :D Fick hjälp av svärmor och mamma att sätta upp dem.. Tänkte ta lite kort på dem senare.


Frågade Thomas idag när vi två skulle springa 3,6 km tillsamans.. Han bara vände och gick, man bara de var nog aldrig till svar.. Men han tyckte jag skulle ta med mig en hund att springa med men jag vet inte.. Får se om jag springer själv någon dag... My lärde mig att man måste bara bestämma sig för det först men jag är ju lat av mig. men men.

Nä nu ska jag se på svt 1 filmen.. :D de är Mona Lisas lende med Julia Roberts, Kristen Dunts och Julia Stiles.





Kommentarer
Postat av: Isabella

jag började springa för några månader sen, & jag kan verkligen rekommendera det. man mår så himla bra efteråt, man är så jäkla nöjd med sig själv ;D sen märker man väldigt tydligt att man blir mer vältränad. väldigt bra träning om man bara gör det :)

2010-07-07 @ 10:35:25
URL: http://annaisabellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0