Lördag

Idag skulle man ha åkt till kussa i tranås men man är ju så feg av sig.. :( Man hittar ju ingen stans känns det som, man vågar ju inte riktigt åka själv heller. men men.. Ted sa en anna väg man kunde åka så slapp jag eksjö.. :D så jag får ta den väg istället när jag åker till henne.. :D Så de blev att hänga med Ted och My till kolmården istället.. Kalla om att de var länge sedan man var där allså.. Många fina djur var det allså.. Ted tjade hela tiden att vi skulle åka linbana igenom parken.. En annan är ju så höjdrädd så man bli skraj efter en meter upp.. Men men jag tog mig mod och hände med.. :D Kalla om att jag var likblek där upp i luften allså och så måste de ju blås i allt oxå.. :P Men vi kom runt.. Men man såg typ inte ett jävla djur där uppe.. hehe så man la 80 spänn i sjön kan man säga.. så skulle man vist ha med sig kamran men den tänkte jag inte på.. hehe Men jag kan lova jag vart påminn hela dagen att jag skulle haft med mig den.. Hehehe.. :P

Imorgon blir att äta våfflor med famlijen i brantedstad. De är även tipspromenad fast den vill inte mamma gå. hehe Hon tycker nog de är för svåra frågor för henne :P hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0