Tisdag

Idag har jag och Jenny sprungit runt på stan.. Jenny skulle ha ett par nya jeans och jag gardiner till köket.. Jag kom på i söndags att jag hade bara två par gardiner och de är dem jag har uppe nu.. hehe så de var nog dags att byta tror jag plus jag har haft från Januari månad. Jah hittade ett par på Jysk faktiskt och ett annat på jotex.. :D Så nu hoppas jag bara på att de blir snyggt oxå.. hehe.. Hemtex hade oxå massa fina gardiner men man blir så osäker på vad man ska och jenny och jag har så olika smak oxå. Köpte även ett nytt nagellack på Cubus.. :D Förvåningsvärt vart det faktiskt lila färg på det.. :D

Idag har jag även testat att pastagratäng som jag fick recept av min underbara kusin.. :D De vart faktsikt himla gott och även Thomas gillade det.. :D hehehe, fast de var paprika i det och han gillar inte det men han petade bort det för jag vågade inte hoppa över det när det är första gången man gör det..Det vart även över så de har jag fryst in så jag kan ha med det till jobbet någon dag.. :D hehe..

Nu blir det att kolla på the mentalist lr gå en sväng, jag har inte riktigt bestämt mig vilket jag vill göra men tror nästan jag går en sväng.. Känner som jag kan behöva gå en sväng tror jag.. hehe.. :P


Kommentarer
Postat av: my

tack :) hehe. det går bara man bestämmer sig :)

2010-06-29 @ 12:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0