Husmusen


Nu vi fått ett oväntat husdjur som jag vill bara få BORT!! Jag gillar inte såna små äkla djur.. Jag upptäckte det idag när jag skull diska. så tyckte jag lukte väldigt illa från ett skåp. så jag tänkte jag måste kolla vad de är som luktar så illa. så var de massa mössskit där.. :@ Kalla om att man blir lite arg och rädd samtidigt.. Så jag ringer till älskling och skriker att han måste komma hem.. Men inte då lugnt säger han bara åå vad trevligt med såna fina djur... Så de blev att ringa vaktmästaren och han bara att jag inte fick mata såna djur så mycket.. Så då känner man vad alla människor ska bråka med lilla mig allså.. :P  Så nu är jag hos mamma, går inte tilbaka förrän jag måste..:P


Kommentarer
Postat av: Isabella

tänkte bara säga att jag har en designutlottning i bloggen nu, var med om du är sugen på en ny design :}

2010-03-13 @ 10:40:40
URL: http://annaisabellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0