Jobb

Denna helg blir det att jobba hela helgen med Erika.. :D Brukar annars jobba med Kata med Linda vill byta för hon skulle på sm med fiske i Dalarna.. :D Imorgon kommer oxå brossan kanin till mig och Thomas :D:D Då ska vi ha kul.. hehe.. :P Vi skulle vara fosterföräldrar för en vecka medas dem andra är i fjällen och slår halvt ihjäl sig.. men dem är som de är.. hehe.. Ted sa att jag inte fick ha henne utanför buren för hon kissar på allt som är mjukt och absolut sängen är i stor risk.. Så den får jag ha i uppsikt allså.. hehe.. Men annars tror jag de ska gå bra hoppas jag i alla fall.. hehe

'
Kaninen är inte brossan :P Hade inget bild på henne..

 


Kommentarer
Postat av: my

det kommer gå så bra så :) hon är jätte snäll. Om du har henne ute nåt så gillar hon att ligga mellan fötterna om ni sitter i soffan eller liknande :) och är det nåt hon inte trivs med så brukar hon rivas & bitas. Slickar hon så visar hon uppskattning :] Lycka till!

2010-03-19 @ 20:48:02
Postat av: johanna

jag tror my kommer sakna lilla kaninen :)

2010-03-20 @ 10:20:50
URL: http://foolishgame.blogg.se/
Postat av: Isabella

hej eva! jag har lottat bland alla som var med i designutlottningen, & det var ditt namn som dök upp på lappen :] så om du fortfarande vill ha designen är den din! ;]

2010-03-20 @ 11:34:01
URL: http://annaisabellaa.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin - viktminskingsbloggen

Söt kanin :D

2010-03-29 @ 19:18:04
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0