Bärbar dator :D

Nu har min underbara sambo köpt en bärbar dator till oss :D Kan inte bli bättre tänkte jag när han berättade för mig vad han hade gjort. Men när han kom hem med datorn och skulle kopla upp sig på internet och de funkade inte. Man bara jaha, detta var ju jätteskoj allså. Men Thomas bror mikael ringde dem som de hade köpt datorn och pratade vätt med dem så de skulle fixa datorn åt oss :D och nu sitter jag vid den :D så nu hoppas vi på att de håller bara. Jag har alltid den tur att få otur i olika saker.. men men..

Imorgon blir de att göra sig för vi skulle ta kort med jobbet för de fira 10 år i lokalen.. :D så fyller även chefen 50 år oxå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0