inte min dag:(

Dagen börjar ju med att man inte kan sova på hela natten bara för man är livrädd att försova sig till jobbet.. :( så har de snöat hela natten så jag vågade inte köra min bil så jag fick väcka thomas så han kunde köra mig till jobbet. :P Felet är bara att han är så himla svår att väcka.. Så jag hann till slut i tid till jobbet. När jag kom fram till jobbet undarar thomas vad jag har min mat någon stans. Kommer på att den är kvar i kylskåpet hemma. :@ Så satt man i kassan hela dagen då. Tur att vi har en pratikat påjobbet så man kan prata med ibland. :) Så skulle thomas och jag äta onyttig mat idag för jag går till 5 idag så om jag skulle gå hem och laga mat så skulle vi inte kunna äta förre halv 7. så de blir lite sen mat då. När vi väl äter på Thomas jobb så undar svärfar om jag ska åka med honom hem. Jag bara nej jag går de kan jag behöva nu.. Så han åker iväg då så väl när jag ska gå så stänger jag på min mp 3 spelare så är de klapp i hörlurana. Jag blir så arg på det allså, de finns inget värre än det. Så jag frågar Thomas om han kan köra hem mig. Så han får stänga igen allt på jobbet. Bara för att köra hem lilla mig så snällt av honom.

Imorgon blir det att vara hundvakt igen. Får vi se vad Hugo och jag hittar på imorgon. Jag börjar inte förrän vid 4 imorgon. Tänkte ta lite kort honom när han har sin söta väst på sig... Han är så söt i den.. :D

Nu blir det att titta på Greys anatomy:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0