vilken dag

Idag har man jobbat lite. Marita vissa de mig hur vi skulle göra med triss och tia som vi har börjat med nu. Carina börjar med så mycket just nu känns det som. Man hinner knappt ta in det ena som kommer de något nytt vi ska kunna. Faktiskt så gick det himla bra för mig fick bara ringa "några" gånger till Marita om hjälp.. :P Efter jag slöt skulle jag till mamma för vi skulle osta idag.. :) När man öppnar dörren hos mamma får man två hundar på sig. :D Man känner sig verkligen välkommen när man kommer allså.. hehe.. :D Så var dem nästan klara när jag så de vara bara att göra min ost så var de klart, kalla om de går fort nu för tiden. När man var liten så tog det hela dagarna att göra ost.. hehe. Så kom lilla pappa hem så skulle han åka och hämta ett paket på konsum så jag åkte med honom så slapp jag gå i regnet.. :P hehe. Nu sitter jag och väntar på att The hills ska börja och senare ikväll ska vi ner till svärmor och äta tacos med alla.. Så får se vad Linn vill leka idag :) hehe.. Hon hittar alltid på något hon vill jag ska vara med på.. hehe.

Annars vet jag inte vad som händer ikväll, imorgon kanske de blir flaka. De beror på väder.

Kommentarer
Postat av: Isabella

SV; hej eva! :) ja jag ser att den försvunnit, undrar vart den tagit vägen? :P hehe.



självklart kan jag hjälpa dig med en ny om du vill det :) saken är den att jag har börjat ta betalt lite smått för det jag gör eftersom det är ganska tidskrävande :) tar ca 50-100 kr för en header.



känner du att det är okej med pengarna så skicka ett mejl till mig där du skriver hur du vill ha det. skicka med bilder också. om jag får fria händer så kommer jag troligen använda bilder från weheartit.com :)

2010-11-16 @ 15:56:30
URL: http://annaisabellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0