Bullar

Ikväll har mamma och jag bakat lite bullar.. :D hon gjorde degen så fick jag göra resten.. Mamma sa att mina bullar kommer bli jättestora när jag la dem i bullformen, så då gjorde jag dem lite mindre men då sa hon att de såg ut som harrpluttar.. så hon vart vist aldrig nöjd.. hehe :P Så de vart lite olika storlekar på mina bullar.. men men de vart goda ialla fall. Mamma tog ut den första plåten sedan sa hon att jag skulle ta ut den andra när jag tyckte de vart klara så de gjorde jag. Sedan när jag skulle ta bort från plåten började tjuta så in i helvete i hela huset. då hade jag vist satt igång branlarmet när jag var igång.. så mamma bara tog en tidning och började vifta med den under larmet så de slöt tjuta till slut.. :Pså baka aldrig med mig för då går branlarmet igång. men jag sa till pappa att nu vet vi ialla falla att det funkar.. hehe :P Så nu väntar jag på att älskling ska komma hem och testa smaka min bullar.. :D Jag ska även kolla på cougar town :D


Snart in i ugnen :)


bakas :D


klara :D:D


Kommentarer
Postat av: ÅSA





hehe joo han e rolig allt :D Men inte sååå rolig ;)



2010-10-12 @ 22:19:38
URL: http://enjaveltill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0