Flaka

Har varit ute i flaka, där bodde Thomas farmor och farfar. Det är i Gullringen för den som är extra nyfiken. Thomas, Mikael och Karl-inge skulle såga lite ved så tyckte Thomas oxå jag skulle följa med så de var väl bara att sätta sig i bilen och åka ut dit. :) Anki och Linn var oxå där. Jag och Linn lekte hela dagen med kulor. Jag skulle gissa färg på kulan som Linn gömnde. Fast när hon skulle gissa så fuskade hon, typiskt lilla Linn.. :P hehe Efter vi hade fikat gick Linn, Anki och jag med killarna till skogen. Man måste ju kolla så de sköter sitt jobb.. ;) Linn fick lite tråkigt efter en stund så jag skulle visa henne hur man gör hästar med kotte och pinnar. Självklart så gick den bara sönder för mig.. men men hon hade kul åt de ialla fall. hehe :)


Söta Linn med sin grillplats :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0