Fredag kväll..

Idag har man jobbat för fulla muggar.. De känns verkligen hur mycket de är att göra när chefen är bort allså.. Alla bara springer åt olika håll hela tiden tycker ja. Men vi hann med allt och lite till idag ialla fall.. hehe. Efter jobbet var jag på min sambos jobb och åt lite mat och nu är jag hos mamma fast ingen mamma hemma.. Hon är vist i Hultsfred och hjälper brossan och My att flytta.. :) Blir nog att sova tidigt idag tanke på att jag öppnar imorgon.. Blir Linda och Eva dag imorgon.. :D

jag har börjat med att äta grört på morgonen nu, för man håller sig så himla länge på det. Men jag har aldrig gillat gröt så himla mycket men jag ska nog allt lära mig till slut. ;)


Kommentarer
Postat av: Maja

Sv; tack, vi hoppas att det blir något utav det :)

2010-10-18 @ 17:04:55
URL: http://maaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0