Helgen

Denna helg har jag varit hos min underbara kussa i Tranås.. :) Jag klarade köra dit själv.. :) Stolt som tuppen :P Jag lekte lite med Arvid. Han tog mig i handen så skulle vi gå lite.. :) Känner mig stolt att han inte sprang iväg lr grät när jag kom.. Tanke på att de var så himla länge sedan man såg killen.. Kussa hade massa att göra som vanligt men jag hjälpte henne lite ialla fall med hennes syande.. hehe :) Älskar henneväldigt mycket<3<3 Hoppas att jag kan komma flera gång för jag tror jag hittar nu till lilla Tranås.. men först ska jag laga min bil som är hel konstig... :( men men 

Idag har jag varit hos mamma hela dagen för typ alla ska tvätta i hela mitt område men men tur att man kan åka till henne :) Älskar dig mamma<3<3 Nu ska vi åka till älskling min.. Thomas karl karlsson älskar dig mest i hela världen<3<3<3<3<3 Du och jag thomas...  


Kommentarer
Postat av: rumptott

älskar dig massa med gumman<3

du är alltids välkommen till mig det vet du oavsett tid på dygnet.. =)

haha Arvid han accepeterar en ganska fort bara man gör rätt vilket du gjorde du såg ju hur de blev när syrran kom =P

puss<3

2010-09-27 @ 22:28:23
URL: http://imissmymom.blogg.se/
Postat av: rumptott

nej men så uppdaterar vi ju som ett par hundarslen med =P

så e la därför man skulle väl ta o kommentera lite i andras bloggar osv för o spinna vidare på iden antar jag de är väl så man kommer igång misstänker jag..

puss <3

2010-10-05 @ 15:48:18
URL: http://imissmymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0