Röstat :D

Mamma, pappa & jag har varit och förröstat på bibloteket..För när de är val är vi Arvika på Rallycross som är sista tävlingen.. Pappa bara vet du eva vad du ska rösta på. Nja sa jag har inte bestämt mig rikitigt än. Men han tyckte de var nog bäst att göra det. Men man är ju osäker på vad man ska rösta på för alla ljuger om varandra och vad ska göra när de får makten. De ska göra så jävla mycket då men de behöver penagar för att göra det så dem höjer skatten som är sedan för hög och så höjer dem bensin skatten oxå när dem ändå är igång.. :/ Konstiga männsikor de där uppe. Men jag tror jag röstade rätt till slut. Mamma sa aldrig att de var 3 olika färger man skulle rösta på. så 1 på riksdag, komun och något mer. Så nu får jag bara sitta och vänta på att de partiet vinner ;) hehe.. Mamma försökte lista ut vad de var men hon hade inte ett ända rätt... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0