Helgen

Så nu var denna heög oxå över. De går himla fort allså, hinner ju knappt slappna av hinnan de är över. :P hehe Denna helg har man hållt på i flaka på lördagen. Jag har målat klart grunden så nu väntar jag på att Thomas ska foga och efter det kom den rätta färgen i gabaroberna :) Thomas, pappa och svärfar håller på i sovrumet idag. De gjorde taket igår och de vart himla fint :)

Idag har man varit hos kussa i tranås. :) de var ett väldigt tag sedan man såg henne, de var himla kul:) Hon har även fyllt 25 år så de säger vi grattis till henne :) och hon så lika ung som vanligt :) Så firade vi även stora killen Arvid :) Kan säga stolt att han gillade min prisent bäst ;) Stolt som tuppen ;) hehe Så när de andra åkte till min andra kusin tranås så stannade jag kvar hos kussa och spelade ett himla roligt spel som heter kincet. Man använder hela kroppen och jag kan säga att jag har värdelös kondion, så nu blir det att träna snart lr skaffa spelet allså så man får lite bättre. hehe :P


Stora Killen Arvid. Lånade kortet från kussas blogg :)
Hoppas du inte vart arg kuss ;)

Kommentarer
Postat av: Rumptott

hahaha joooo super arg blev jag =P

vad e de ni håller på med?? har ni skaffat hus lr som ni renoverar lr?? =O

puss <3

2011-02-07 @ 08:29:28
URL: http://rumptott.blogg.se/
Postat av: lovisa

haha vad sötD

2011-02-07 @ 08:48:05
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0