Mannen som tala med hundar

Kollar på mannen som tala med hundar och kan bara säga att han är helt otrolig allså. På bara några timmar så är hunden lugnt och snäll. Tänk om man oxå kan göra så, vad glad jag skulle vara då allså. :) men men jag får väl träna lite mer och ta åt mig vad andra säger. :) Just nu håller han på med en hund som är lite väl självgo hund och tar ut sina gräser lite väl mycket. Killen kan bara kolla på hunden och ta fram fringret så lägger sig hunden ner. Man bara sitter ju och gapar åt honom ju.. hehe. Killen som kallars sig för mannen som tala med hunar heter ceasar. jag lovar att pogramet är värt att titta på allså. :)
Det går på tv 4 plus på tisdagar mellan 21.00-22.00





Kommentarer
Postat av: Rumptott

haha du e ju söt du tror du verkligen att de bara tar några timmar?? =P

haha du tror inte de är är filmat o klippt o haft sig för att de ska se just proffsigt ut =P haha så har tage betydligt längre tid än vad dom visar på tv =) De kan jag lova dig haha..



ja jo men du har henne ju iaf =) o du har mig med.. bara o ringa o prata lr sms om det är nått de vet du ju =) puss <3

2011-02-09 @ 08:52:25
URL: http://rumptott.blogg.se/
Postat av: Rumptott

vet att jag kanske inte är världs bäst på o höra av mig via sms.. men försöker så gott jag kan hehe..

älskar dig med.. <3

2011-02-10 @ 13:52:59
URL: http://rumptott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0