Barnvakt

Idag skulle jag ju vara barnvakt till Linn, det är allså min sambos brorsdotter. Kan säga att de gick hur bra som helst allså, känner mig stolt som tuppen :D hehe. Vi har pusslat många pussel ikväll kan jag lova. Så skulle vi spela ett spel tyckte Linn men hon ändrade reglerna efter hand så de gick till hennes fördel. Plus så hittade hon ingen tärning så vi skulle låsas att vi hade en tärning. hehe :) Så ville hon att vi skulle leka med hennes pippi hus men jag orkade inte med det för jag har så dålig fatasi. så de slöt med hon lekte med det och jag pusslade findus och gubben Peterssons. Så har Linn visat mig hur man spelar Askunge spel, som hon spelar på tvn. :) Så tills Anki och Mikael kom hem så hade hon borstat tänderna och ha pyamasen på sig. :) så jag kände mig ganska duktig att jag fick henne till det. :)




Kommentarer
Postat av: Rumptott

se där jag sa ju att du skulle KLARA det =D



puss <3

2011-01-11 @ 07:04:05
URL: http://rumptott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0