Beck-levande begravd

Nu har jag äntligen sett den sista Beck filmen som har komit ut. Alla säger den är så himla bra och den har fått bra betyg men jag vet inte det. Jag tycker ju den är lite väl förutsägbar om man säger så. Fast den är väl svårt att komma på en bra handling nu när de finns så många filmer och allt. Hasse Aro fick till och med vara med. Min bror och Erika sa att den var så hilma hemsk så jag skulle inte se den själv. Jag kan säg att de var inga problem för mig. hehe. Jag har ialla fall tagit lite hur handlingen om de är någon som vill veta vad de handlar om. :) Om ni "vågar" att se den ;) hehe Min personliga fobrit film eller filmer från Beck serien är det öga för öga och spår i mörkret :) Dem är så himla bra och jag rekomenderar dem stark :) Du kommer inte kunna slita dig ifrån filmen ;)

Handling: En lekpark mitt i storstadsidyllen hittas en nedgrävd trälåda innehållande en känd och respekterad åklagare. Beck & co misstänker först en grovt kriminell MC-ledare för dådet, men man får snabbt omvärdera fallet när MC-ledaren hittas mördad i en liknande trälåda. Ganska snart upptäcks ytterligare ett antal trälådor och polisen inser att man är inne i en katt- och råttalek med en galen seriemördare. Polisutredningen visar efterhand att det finns ett svagt samband mellan mordoffren i form av en nio år gammal händelse, men vad Martin Beck inte anar, är att även hans eget liv står på spel, då mördaren har utsett honom till nästa offer..// från Wikipedia



Kommentarer
Postat av: malin

sv eva; [email protected] :) där har du hennes mejladress :D

2011-01-28 @ 23:24:01
URL: http://mmsi.blogg.se/
Postat av: Bella

Ja fy utväxt är inge kul alls. Hur är det med dig då? :)

2011-01-30 @ 22:23:34
URL: http://isabellalindroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0