Jobb idag

Idag har man jobbat lite då :) jag jobbar på lilla Ica som alla säger, hehe. Jag skulle byta potatis tänkte jag men jag blir alltid arg på potatisen för den går aldrig in i hållet den ska vara i. så får man håll bra minn så ingen ser hur arg man är på den. Hehe. jag tror jag fick in den till slut ialla fall. Jag fick fast den väggen som ska vara framför ialla fall :) så lite duktig är jag ialla fall :) Så tänkte jag vara gullig mot tjejen som har hand om frukten på jobbet och fylla på lite frukt åt henne men felet allt som behövdes var slut på lagret så de sket sig. men men. Idag skulle jag även gått med Hugo men My var lite sjuk så hon skulle ta honom idag. Så får man se om jag får honom imorgon istället. :)

idag har jag blogg 3 dagar streck så nu måste kussa vara stolt över mig för hon tycker jag aldrig skriver här. :0) Men nu har jag gjort det. Jag tycker bara ibland att de inte finns något att skriva och typ ingen som komenterar ialla fall. så nu har kussa gjort reklam om mig på hennes sida. så nu tror hon att de kommer att gå bättre för mig. Vi får väl se vad som händer.. hehe :)


Kommentarer
Postat av: Rumptott

meh lite nya kommentarer fick du ju =P lr?? =D hehe.. puss <3

2011-01-12 @ 23:09:35
URL: http://rumptott.blogg.se/
Postat av: Rumptott

haha fyller jag så lite?? ooh man tackar haha men fattar va du menar japp de lär vi göra =D hehe..

miss you.

ja du e så duktig så som bloggar =) hehe kämpa på bara så kommer läsarna atomatisk =P

fast underlättar ju om du kollar runt o kommenterar lite här o var med =D



puss <3

2011-01-12 @ 23:14:38
URL: http://rumptott.blogg.se/
Postat av: DONKEN-2barnsmorsa 2be

heeeeeeeeeeeeeeeej...:P rumpis hälsar så gott. ;)

2011-01-13 @ 06:07:55
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Isabella

SV; hej! jag är sjuk (nu igen) så jag orkar inte fixa det just nu :( det är lite omständigare om du vill ha dem i headern nämligen, man måste göra om hela bilden som ligger där :)

2011-01-13 @ 12:05:03
URL: http://annaisabellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0