Vilken dag

Idag skulle mamma och pappa komma ut och hjälpa mig med lite små saker runt halv 10. Men de blev inte riktigt så för min farfar tog pappa vist förre mig. Kalla om att ska få igen lille farfar någon dag. Men pappa kom efter de hade hållt på i trädgården men de tog lite tid för han kom inte förre 4. Jag är glad för de lilla jag får ha honom för mig själv ;) För han är en väldig upptagen man om man säger så. Han skulle komma ut imorgon oxå om inget annat händer så jag hoppas att de inte händer något :)





Mitt bord har jag fixat upp helt själv och de vart rakt kan jag lova er ;)

Kommentarer
Postat av: rumptott

oj vilket fint bord.. de är väl inte jysk?? =P

puss <3

2011-06-19 @ 20:10:52
URL: http://rumptott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0