Plock och åter plock

Nu har vi äntligen flyttat :) Vi bott här i en veckas tid nu:) Känns väldigt bra förutom all plock, känns som de aldrig blir klart men jag börjar få ett kök nu ialla fall. Min svärmor hjälper mig lite. Från lördag till söndag var min gullplutt här :) Min söta Hugo :O) Tror han faktiskt gillar landet mer än vad jag trodde. ;) Så han fick hjälpa till att plocka lite och han var så dukitig så :) hehe, Farmor och farfar har varit här med min blommor oxå :) så nu har dem oxå flyttat ;)

Idag blir det att forsätta i köket och hallen, hoppas på att bli klar där idag men men, de är lite tråkigt att plocka själv men men. Tänkte gå en sväng men ser att de snöar ute så de ser inte så lockande ut.


Kommentarer
Postat av: erika

sv; hej kusinvitamin, jamen det ska jag nog kunna klara av! :) kraam!

2011-05-02 @ 16:29:34
URL: http://hejjerikaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0