tvättat och städa

Idag har det blivit att städa och tvätta lite. Man får passa på när man är ledig och när man väl får en tvätt tid. Så när jag ändå var igång så satt jag upp mig på en tid nästa vecka oxå... man får vara smart ibland.. hehe ;) Men man får bara 3 timmars pass för alla tanter tar 4 timmar passen.. :P vist är det konstigt dem är hemma hela dagarna men ändå måste de ta dem tiderna som de får mest tvätt tid.. :S så får en annan klara sig på 3 timmar pass. men men tanterna är som de är allså, de är väl inget annat att göra åt.. så har jag dammsugit och tvättat golvet idag oxå. Kan lova de behövdes.. hehe :P man försöker göra det en gång i veckan men de blir inte alltid så.. :( men men


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0