Besökarna

Idag har man haft mamma och svärmor på besök en sväng. Mamma har hjälpt mig att baka några kakor medas svärmor har ståt för pratet ;) Men när de var dags för att diska så dem väldigt bråtom hem om man säger så. ;) Nu har jag målat lite runt dörrna i sovrummet oxå. Jag har tagit en gång grundfärg och sedan en gång vit färg. Tänkte höra med pappa senare ikväll om han har lust att hjälpa mig att köpa lite mer färg som jag ska runt fönsterna och en gång till runt dörrarna. För den jag hade är så lite kvar så tror inte det räker om jag ska vara ärlig. hehe ;) Den färgen jag har runt fönsterna är vit och turkås, vist är det en fin blandnig?? ;) De ska bli vot färg när de blir klart. Jag har även fått min skaferidörr målad oxå :D Thomas har gjort det nu på semester, den vart jättefin :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0