kolmården

De har varit en stort tjat från min sida i nästan 3 månader. Jag har tjatat mest på min kära sambo att han måste bara följa med mig dit när vi har semester. Han som jag söker upp vad de är min svulnade fot så skulle han följa med. Då gjorde jag det, inte för de hjälpte så mycket men ändå. Så på semestern sa att vi skulle åka. Fast ingen av hos vill köra dit. Så vi fick med min underbara bror Ted som vill hänga med. :D Så brossan fick köra dit, så bjöd vi på maten så jämnde ut bensinen :) Så jag fick se mina fina djur i år igen :D De är så himla mysigt att gå runt där i parket och kolla på alla djuren. så skulle vi åka safari sa vi, men vi viste inte om man fick åka med bilen lr inte. Så de blev att ringa söta kussa som hade varit en vecka innan oss. Hon sa man fick bara åka linbanan och de skulle ta lång tid innan man fick åka. Vi bestämnde att vi skulle åka ialla fall, fast vi stod bara i knappt 20 min i kön :D Men tror de är för många har börjat jobba igen plus var de inte så varmt. Så fick vi sitta med 3 äldre människor i hytten. Den ena han var väldigt förtjust i linnbanan om man säger så ;)
Så åkte vi till bilteama på vägen hem:) Där hittade jag en tanborsthållare och en flaska som man kan ha tvål i :) Tycker de är ganska tråkigt att ha tandborstarna liggandes på handfatet.



Kommentarer
Postat av: rumptott

va förstört på lugnet?? =P va yrar du om quinna? mena du att de inte är lungt längre när du lämnat ditt hem o åkt en bit lr va då?? =P



haha.. eeh öööh.. blir förvirrad här haha...

jo man vill ju gärna veta i år liksom typ om hon kan o inte osv. =D

nähä nu ska jag gå o hämta min son med en stycke muppig hund =D



puss <3

2011-08-12 @ 13:49:32
URL: http://rumptott.blogg.se/
Postat av: rumptott

haha jaha =P oj bygger sitt egna hus de va som fan =P händig han då hehe.. =D

oj men de e la trevligt med lite boffande vovvar ^^



puss <3

2011-08-12 @ 19:40:15
URL: http://rumptott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0