Lediga dagen

Idag är man ledig då, den enda dagen denna vecka man är det. Fast jag skulle ha stannat kvar i sägen känns det som. Jag har haft städning i lilla huset, så jag har hunnit med undertiden slagit i huvuvdet 2 gånger och kört över med toalett dörren över foten. Jag blir så arg på mig själv när de händer. Fast jag har haft lite roligt under dagen oxå för mamma och svärmor kom på en snabb fika en stund. :) Så de blev min frukost :) Så de är väl bäst att äta lite mat oxå annars blir älskling så arg på mig. :( men först av allt ska jag lägga tillbaka mina mattor där de ska vara :) Inte för dem så många men ändå. Sedan får man se hur kvällen blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0