Dagens

Idag har man städat hel huset. När man säger så känns det så mycket fast de igentligen inte är det. Mitt hus är inte så stort. Idag har mamma och Mita varit på kafferep en stund :O) Fick ett träd av Mita som står nu i finrummet men tänkte sedan de skulle stå i tvrummet när de blir klart. Längtar som en tok till hösten när vi ska börja där inne :) Tycker de är så roligt när de händer lite i huset :) Vecka 31 ska vi göra lite i köket, min underbara pappa och brossan ska hjälpa mig :) De är faktiskt tur att man har två i famlijen som kan de där men snickeri, de blir inte så
stort hål i min plånbok då ;) så har Linn varit här en sväng oxå och lekt med min gymboll som hon gjorde kullebyta med :) hon var så duktig så fast när hon skulle träna på att jula gick de inte så bra för hon slåg i mitt städskåp då. så jag sa att mitt kök är lite väl litet för att träna i. Hon fick hitta på något annat göra då. Så döpte hon farmor till gud med. hehe ;) Hon ser allt och hör allt "nästan" ialla fall. ;)

Nu ska jag se om de är någon bra film på tvn och sedan göra mig lite popcorn till mitt lördagsmys och hoppas min underbara älskling vill komma in snart till mig. :) Han är min stora skatt i livet<3<3<3


Söta lilla Linn :)


Kommentarer
Postat av: rumptott

skyrrans.. hade erik vetat att hon snart skulle ta o ändra den så hade ju inte han suttit i flera timmar o donat o haft sig för o få till din design igen.



men aja de va ju bra de då.. =)

puss <3

2011-07-24 @ 18:57:54
URL: http://rumptott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0