Fisketur

I söndags skulle Thomas visa mig hur man fiskar nere vid sjön. Jo vist de gick ju jättebra lr inte de första jag gör är att sätta draget i botten men vi fick bort det sedan :D Så forsatte jag fiska fick inte ett jäkla napp på dem två timmarna vi var där. Thomas fick 3 abborre och en gädda som släppte vid bryggan. Då skratte jag åt honom för de var så orättvist. De värsta med allt var när han tog mitt spö så fick han napp på de första kastet han gjorde. Fy bublan säger jag bara. Men han var gullig sedan för jag fick hans fisk sedan så jag åt stekt abborre till middag den dagen :)


Kommentarer
Postat av: rumptott

ja tränar allt möjligt mest styrka o kondition..



du får tvinga tomas att flytta hit t tranås haha så får vi börja träna tillsammans för min jälva kompis här går ju inte o träna med.. =/



puss <3

2011-08-11 @ 12:31:33
URL: http://rumptott.blogg.se/
Postat av: rumptott

nej hon vill träna mer än mig o när jag väl vill träna så krånglar hon hela tiden o kan aldrig säga en tid.. blir så trött på henne =/

haha nja jag vet inte om jag vill flytta t ett gettho igen haha..

puss <3

2011-08-11 @ 19:57:44
URL: http://rumptott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0