Massa löv

Dessa löv allså, dem är överallt i trädgården så igår vart jag så tröt på dem så då krattade jag upp alla men de tog sån lång tid så jag fick ta upp dem idag istället men svärfar hjälpte mig idag. Så nu klipper han upp resten med åkergräsklipparen istället. Jag kan tyvärr inte köra såndär livsfarlig marskin, fast jag funderar på att klippa ner några buskar när jag ändå håller på. Så har jag, Linn och Ann-kristin varit ute efter årets julgrann hemma i skogarna och vi hittade en efter mycket gående. Linn tycker vi skulle ha en jätteliten grann men de tycker inte jag för då får jag inte i alla mina saker jag ska ha i den. ;) Linn hade med sig ett litet band som vi satt fast i grannen får vi se om den är kvar när Thomas ska hämnta den senare i år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0