minnet = Noll

Som sakt var så har jag inget minne kvar känns det som ialla fall. hehe Jag tänkte byta lösenord när jag fick höra på nyheterna att de var så många som hade blivit hakade så vart jag lite rädd så jag byte lösenord och jag kunde andas igen till idag då när jag skulle logga in och kommer inte på vad jag har ändrat det till så de var bara att ändra igen. så dutig är jag här i världen. De värsta med allt är jag fortrafande inte kommer på vad jag har för lösenord. men men jag får skylla på att jag har för många sånt i huvudet. Jag har t.ex bara 4 st på jobbet som ska vara olika.

De var några små söta killar här förut och undrade om jag ville köpa jultidningar men dumma jag hade ju redan köpt och vill inte ha flera. När dem gick så såg dem så ledsena ut :(





Kommentarer
Postat av: rumptott

fy ruttet så elak du är =P

men man kan inte köpa av alla tyvärr.. =P



jaha nääh de e inte lätt o hålla koll på alla lösen hit o dit o koder.. =P

du får skriva allt på en lapp =P

pöss <3

2011-11-09 @ 18:56:36
URL: http://rumptott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0