Dagens bus

Idag har man varit lediga dag :) Den är efterlängtad efter 6dagars jobb :) Jag har varit hundvakt och barnvakt hela dagen. De gick väldigt bra men jag hoppades på att jag skulle hålla Linn mer aktivitet men man vågar inte för mycket när hon har ont i halsen och lite förskyld. Så de vart mest målning och tv tittande idag även lite kortspel som hon vann över mig fullständigt. Jag skyller på att jag inte kommer ihåg hur man spelar "finns i sjön". hehe. Wilma granens äldsta hund är väldigt speciel hund. Hon ska ha det på hennes sätt och hon har aldrig gillat att vara hos mig. Hon vill bara ut hela tiden men idag har hon varit hel lugn hela dagen. Jag var så glad när de gick att även hon kunde koppla av idag utan att sätta sig på tvären. hehe. Annars har jag tvättat hela dagen faktiskt så nu har jag blivit av med den jäkla stora högen så nu blir det att stryka allt istället om några dagar när de har torkat. hehe.
På lördag ska Linn och jag på Disney on Ice även Anki och Mikael får också följa med. Hehe


Mitt busfrö Linn :)


Kommentarer
Postat av: Anki

vilket gulligt kort på vårat busfrö

2012-02-07 @ 15:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0