Hmm

Idag har man haft en ledig dag, inte för man gör mycket på såna dag som man hade tänkt sig början på veckan. Man tänker då kan jag göra det och det och det men man gör bara hälften av det? Jag förstår inte varför? Man vill så gärna göra så mycket man bara kan så ingen kan säga att man bara sitter vid tv men de har rätt för där är man i större del av dagen men vet inte varför man alltid ska dra sig dit. :( Jag vill hinna med allt men jag gör det inte och då hatar jag mig som mest. men men.

Jag har varit hundvakt igen och de är alltid lika kul med sälskap av så snälla hundar som bara vill gosa. Min sambo vart lite svartsjuk att jag satt och gosade med dem medan han jobbade ;)

Mitt kusinbarn fyller 3 år på lördag så då blir det att fira honom stort. De blir lite lättare att hitta saker till honom för de är ofta inte under 3 år står de typ på alla leksaker. Fast nu vet jag inte vad jag ska ge honom för något? De är så himla svårt att ge bort saker för man vet aldrig om de blir glad lr om de ska hata det.


Kommentarer
Postat av: rumptott

haha Arvid blir glad för oavsett vad han får så de behöver du inte bekymmra dig om gumman.. härligt att du oxå kommer med då skriver jag upp dig på listan ^^



kram o puss <3

2012-02-23 @ 09:42:11
URL: http://rumptott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0