Skogsman?

ja om man skulle börja med det jobbet kanske? Var med min älskling, svärfar och min älskings bror till skogen idag. Jag fick plocka alla deras trä som de tog ner och dra dem till vägen :) De var ganska så kul faktiskt till mikael tog ner värsta tunga granen till mig men jag fick ut den :D Kalla om att jag är stolt som tuppen för det :) Fast dem hade roligt åt mig en stund. hehe. Så råkade jag tappa ner älsklings cola burk lite oxå men men så är det när man ska pakera sina saker på kanterna. Så nu har eva ont i sina ben och imorgon blir det träning på frkis och svettis :D

Ska börja med våran mat nu som blir hemgjorda fiskpinnar och pommes :)




Kommentarer
Postat av: rumptott

haha jo men vi glömde den hemma.. inte vad vid att han har en =P

men han har lekt som fasen med den här hemma idag =P



puss <3

2012-03-04 @ 10:41:18
URL: http://rumptott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0