Fira

Igår kväll firade vi min svärfar som vart ännu ett år äldre :) Min svägerska som bjöd på falskfläskfile med potatismos, Kalla om att de var jättegott :) Efter det satt sig gubbarna och kollade på tråkiga Stig helmer olsson kalla om tråkiga. De är en kille som alltid får tjejen allså. Så jag och Linn spelade på hennes tv-spel istället. Hon var jätteduktig en annan kunde typ inget alls. Hon fick alltid börja så jag förstod hur man gjorde. Jag vann över en gång och de var hon inte glad över om man säger så. Så nästa gång vart det avgjort, :) Denna gång kunde hon inte fuska lr något för ungen himla duktig på att fuska lr ändra reklarna när hon och spelar. Men jag gillar henne ändå :D hehe


Kommentarer
Postat av: rumptott

hehe dom e söta dom små =)

Väntar bara på när man kan börja spela tv-spel o dulera med Arvid haha..



fan va skoj vi ska ha på fredagskvällarna ^^



spela kinect vettu de blir fint det =)

Puss <3

2012-01-22 @ 18:51:42
URL: http://rumptott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0