Alla tankar till dig

Ja mycket har hänt sen sist jag var här. Min älskade katt har försvunnit, så mycket tankar går till honom idag. När man pratar med folk om honom så får man så myket dubbla budskap. Vissa säger att han aldrig mer kommer tillbaka och en del säger att han är på upptäckningsfärd och kommer snart. Det har gått snart två veckor sedan han försvann. När man får höra kattskrälle eller tur att de inte var en hund då känns det i hjärtat på något vis. De spelar väl ingen roll om de är en katt eller hund de gör lika ont ändå. Kattskrälle är han abslout inte för han är mitt allt och kommer alltid att vara också. Hoppas enligt att han kommer snart. Anton och affe- where you go<3 Den låten är till min underbara katt tiger. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0